A legkörültekintőbb riasztó kezelés mellett is előfordulhatnak téves riasztások, hiszen emberek vagyunk…

  1. Állítsuk le a helyes kód beütésével a szirénát, ebből az ügyelet már „látja”, hogy a közelben vagyunk.
  2. Hívjuk az ügyeletet a riasztás lemondó telefonokon és azonosítóval, jelszóval mondjuk le a téves riasztást 3 percen belül. 202-4041; 316-0333; 30/677-6732
  3. Az ügyeletet soha ne hívjuk az utcáról, ügyeljünk arra, hogy illetéktelenek ne hallják meg a jelszót.
  4. Biztonsági szempontból, csak a megadott értesítendőktől fogadjuk el azonosítás után riasztás lemondást (ha a szerelő javítás, karbantartás során riasztást okoz járőrt küldünk).

Írta: Iván Imre

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizennyolc − 15 =