Gépek távfelügyelete

Vannak olyan gépek, berendezések, amelyeket folyamatos üzemre terveztek, nincs szükség kezelő személyzetre a működésükhöz. Persze ezeknél is előfordulhat üzemzavar, meghibásodás, amit ki is jeleznek hanggal, fénnyel, a modernebbek e-mailt, SMS-t is tudnak küldeni.

Az a kérdés mi történik ilyenkor?
Megáll a gép, megáll a termelés, megáll a szolgáltatás.

Mennyi a kieső bevétel? Hogyan lehet ezt csökkenteni?
Ha kezelő személyzetet alkalmaz, az az esetek nagy részében túl költséges lehet, az SMS-re, vagy e-mailre hagyatkozni pedig túlságosan kockázatos.

Egyébként is, kinek menjen a riasztás, ki az aki a nap 24 órájában figyeli a hibaüzeneteket és mindig be van kapcsolva a telefonja?
Van olyan hely, ahol 0-24 órában figyelik a jelzéseket. Igen, ilyenek a távfelügyeletek. Költségtakarékos alternatíva a hibaüzenetek biztonságos fogadására és az ezzel kapcsolatos intézkedések megtételére.
Nem kell hozzá más, „relé kontaktusban” végződő hibaüzenet, amelyet egy riasztó központtal összekötött GPRS modem továbbít a távfelügyeletre digitális jelek formájában. A számítógép előtt ülő diszpécser az előre megírt protokoll szerint addig telefonál, míg a helyszíni beavatkozásra hivatott embert el nem éri.
pl. Hűtő, fűtő gépek, szivattyúk, öntözőberendezések, kezelőszemélyzet nélküli teremgarázsok automata kapui, stb.

Kérjen ajánlatot, ide kattintva

Szolgáltatásaink

Szakértőnk visszahívja és segít választani az Ön igényeinek megfelelő szolgáltatásaink közül.


© 2002 - 2021 ProSec Biztonságtechnikai Kft. Minden jog fenntartva!Adószám: 10617308-2-43 · Cégjegyzékszám: 01 09 074494Bankszámlaszám: 11706016-20721275-00000000 · IBAN száma: HU30 1170 6016 2072 1275 0000 0000 · SWIFT kód: OTPVHUHB
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Segíthetek?