Gépek távfelügyelete
Vannak olyan gépek, berendezések, amelyeket folyamatos üzemre terveztek, nincs szükség kezelő személyzetre a működésükhöz. Persze ezeknél is előfordulhat üzemzavar, meghibásodás, amit ki is jeleznek hanggal, fénnyel, a modernebbek e-mailt, SMS-t is tudnak küldeni.
Az a kérdés mi történik ilyenkor?
Megáll a gép, megáll a termelés, megáll a szolgáltatás.
Mennyi a kieső bevétel? Hogyan lehet ezt csökkenteni?
Ha kezelő személyzetet alkalmaz, az az esetek nagy részében túl költséges lehet, az SMS-re, vagy e-mailre hagyatkozni pedig túlságosan kockázatos.
Egyébként is, kinek menjen a riasztás, ki az aki a nap 24 órájában figyeli a hibaüzeneteket és mindig be van kapcsolva a telefonja?
Van olyan hely, ahol 0-24 órában figyelik a jelzéseket. Igen, ilyenek a távfelügyeletek. Költségtakarékos alternatíva a hibaüzenetek biztonságos fogadására és az ezzel kapcsolatos intézkedések megtételére.
Nem kell hozzá más, „relé kontaktusban” végződő hibaüzenet, amelyet egy riasztó központtal összekötött GPRS modem továbbít a távfelügyeletre digitális jelek formájában. A számítógép előtt ülő diszpécser az előre megírt protokoll szerint addig telefonál, míg a helyszíni beavatkozásra hivatott embert el nem éri.
pl. Hűtő, fűtő gépek, szivattyúk, öntözőberendezések, kezelőszemélyzet nélküli teremgarázsok automata kapui, stb.
Kérjen ajánlatot, ide kattintva
Az a kérdés mi történik ilyenkor?
Megáll a gép, megáll a termelés, megáll a szolgáltatás.
Mennyi a kieső bevétel? Hogyan lehet ezt csökkenteni?
Ha kezelő személyzetet alkalmaz, az az esetek nagy részében túl költséges lehet, az SMS-re, vagy e-mailre hagyatkozni pedig túlságosan kockázatos.
Egyébként is, kinek menjen a riasztás, ki az aki a nap 24 órájában figyeli a hibaüzeneteket és mindig be van kapcsolva a telefonja?
Van olyan hely, ahol 0-24 órában figyelik a jelzéseket. Igen, ilyenek a távfelügyeletek. Költségtakarékos alternatíva a hibaüzenetek biztonságos fogadására és az ezzel kapcsolatos intézkedések megtételére.
Nem kell hozzá más, „relé kontaktusban” végződő hibaüzenet, amelyet egy riasztó központtal összekötött GPRS modem továbbít a távfelügyeletre digitális jelek formájában. A számítógép előtt ülő diszpécser az előre megírt protokoll szerint addig telefonál, míg a helyszíni beavatkozásra hivatott embert el nem éri.
pl. Hűtő, fűtő gépek, szivattyúk, öntözőberendezések, kezelőszemélyzet nélküli teremgarázsok automata kapui, stb.
Kérjen ajánlatot, ide kattintva
Szolgáltatásaink
ProSec Távfelügyelet
ProSec Biztonságtechnikai Kft.
© 1990 - 2024 ProSec Biztonságtechnikai Kft. Minden jog fenntartva!Adószám: 10617308-2-43 · EU Adószám: HU10617308 · Cégjegyzékszám: 01 09 074494Bankszámlaszám: 11706016-20721275-00000000 · IBAN száma: HU30 1170 6016 2072 1275 0000 0000 · SWIFT kód: OTPVHUHB