Vannak olyan gépek berendezések, amelyeket folyamatos üzemre terveztek, nincs szükség kezelő személyzetre a működéséhez. Persze ezeknél is előfordulhat üzemzavar meghibásodás amit ki is jeleznek, hanggal, fénnyel, a modernebbek e mailt sms is tudnak küldeni.
Az a kérdés mi történik ilyenkor?
Megáll a gép, megáll a termelés, megáll a szolgáltatás.
Mennyi a kieső bevétel? Hogyan lehet ezt csökkenteni?
Ha kezelő személyzetet alkalmaz, az az esetek nagy részében túl költséges lehet, az SMS-re, vagy e-mailre hagyatkozni kockázatos.
Egyébként is, kinek menjen a riasztás, ki az aki a nap 24 órájában figyeli a hibaüzeneteket és mindig be van kapcsolva a telefonja?
Van olyan hely ahol 0-24 órában figyelik a jelzéseket. Igen ilyenek a távfelügyeletek. Költségtakarékos alternatíva a hibaüzenetek biztonságos fogadására és az ezzel kapcsolatos intézkedések megtételére.
Nem kell hozzá más, „relé kontaktusban” végződő hibaüzenet, amelyet egy riasztó központtal összekötött GPRS modem továbbít a távfelügyeletre digitális jelek formájában. A számítógép előtt ülő diszpécser az előre megírt protokoll szerint addig telefonál míg a helyszíni beavatkozásra hivatott embert el nem éri.
pl. Hűtő, fűtő gépek, szivattyúk, öntözőberendezések, kezelőszemélyzet nélküli teremgarázsok automata kapui, stb.
Kérjen ajánlatot, ide kattintva
ProSec Biztonságtechnikai Kft.