Miért ne kis cég legyen a biztonsági szolgáltató

  • Saját alkalmazott 24 órás szerviz
  • Egy kézben összpontosul minden szolgáltatás: az igény felmérésétől kezdve a távfelügyeleti szolgáltatás ellátásán keresztül egészen a karbantartási munkálatokig minden feladatot el tud látni egy nagyobb cég
  • Nincsenek kiskapuk: bármilyen káresemény, ami a szolgáltató hibájából fakad garantáltan biztosítási kártérítést von maga után, nincsen lehetőség egymásra mutogatásra, ha minden feladatot ugyanaz a szolgáltató végez el
  • Gyors, megbízható ügyintézés, egyszerűsített adminisztráció: egy helyről jön számla, egy helyre kell telefonálni bármi történik, egységesített ügymenet, mindenre kiterjedő protokoll, biztonságos adatkezelés
  • Biztonságtechnikai eszközök állapotának ismerete: egy nagyobb cég tisztában van azzal, hogy a telepített eszközök mikor évülnek el, mikor időszerű az ellenőrzésük, karbantartásuk, esetleges cseréjük, hibás működés esetén pedig azonnal értesítik az ügyfelet
  • Helyismeret és beágyazottság: helymeghatározó szoftver segíti munkánkat, nagy létszámú, szakképzett alkalmazottaink között több egykori rendőr is megtalálható, kiváló, partneri kapcsolat a rendvédelmi szervekkel
  • Transzparens működés: leinformálhatóság hiánya, egy kis cég sok esetben nehezen kibogozhatatlan finanszírozással, átláthatatlan cégháttérrel rendelkezik, nem jogtiszta szoftverekkel dolgozik
  • >ProSec Brand: ez a legnagyobb értékünk, 30 éve építjük, komoly tőketartalék és erőforrások állnak a cég mögött, ennek és a tulajdonosi háttérnek köszönhetően a cég jövője biztosított
  • Pontos dokumentáció minden munkavégzésről: kis cégekre nem jellemző, pontos dokumentáció, javítási előzmények, ügyfélprofil kezelése és állandó frissítése stb.
  • Minősítések, referenciák: biztosítói előírásoknak történő megfelelés, Mabisz ajánlás, ISO tanúsítvány, folyamatos ellenőrzés, egy kis cég minden ígérete ellenére sem tud megfelelni a szakmában felmerülő, szigorú követelményeknek és szabályozásoknak, széleskörű referenciák
  • 0-24 elérés, információáramlás: egy nagy szolgáltató mindig elérhető, különböző problémakörökre dedikált elérhetőségekkel rendelkezik, 24 órás ügyelettel működik, minden esetben törekszik az állandó kommunikációra, a legújabb termékek, szolgáltatások, akciók ismertetésére, ezáltal állandó jelenlétet biztosít az ügyfélnek, hogy tudja, bármilyen probléma, kérdés esetén azonnal választ kap a választott biztonsági szolgáltatótól
  • Saját alkalmazottak: kis cégek esetén a telepítési munkát egészen biztosan alvállalkozó végzi, a kivonulást szintén, itt is felmerül a megbízhatóság, a kiszámíthatóság problémája, hiszen az adott cég nem rendelkezik saját erőből a szükségek utómunkálatokhoz, vagy reklamációk kezeléséhez, egyáltalán mi a garancia arra, hogy foglalkozik a felmerülő problémákkal azután, hogy nem kevés pénzt fizettünk ki a biztonsági rendszer kiépítésére
  • Széleskörű tapasztalat: egy kis cég nincsen felkészülve a legkülönbözőbb ügyféligények kiszolgálására, nem rendelkezik azzal a tapasztalattal, ami felvértezi bármilyen felmerülő probléma megoldására

Szolgáltatásaink

Szakértőnk visszahívja és segít választani az Ön igényeinek megfelelő szolgáltatásaink közül.


© 1990 - 2025 ProSec Biztonságtechnikai Kft. Minden jog fenntartva!Adószám: 10617308-2-43 · EU Adószám: HU10617308 · Cégjegyzékszám: 01 09 074494Bankszámlaszám: 11706016-20721275-00000000 · IBAN száma: HU30 1170 6016 2072 1275 0000 0000 · SWIFT kód: OTPVHUHB
cookie
Segíthetek?