Telefonos értesítés

Minden egyes riasztás esetén diszpécser szolgáltatásunk először telefonon keresztül veszi fel a kapcsolatot az Ön által kijelölt személyekkel.
A hívások addig zajlanak, amíg az az első személy fel nem veszi a telefont, de előzetes megállapodás szerint, értesíthetünk minden egyes kijelölt személyt is. A sorrendet és ennek módját ügyfelünk határozza meg.

Telefonon értesítjük Önt és a kijelölt személyeket, minden olyan beérkezett jelzés esetén, amelyről ügyfelünk előzetesen értesítést kért. Ezek általában riasztójelzések, nyitás-zárás jelzés, áramszünet , riasztó meghibásodása és egyéb technikai jelzések.

Érdemes a közeli családtagokon kívül más személyeket is a listához adni, hiszen ha a család közösen megy el valahova nyaralni, lehetséges, hogy egyikük se figyeli éppen a telefonját. Ha egy adott személy nem veszi fel a telefont, akkor megpróbáljuk értesíteni a listán soron következőt.

A megkeresés során, kollégánk megkéri ügyfelünket, hogy azonosítsa magát egy korábban előre megbeszélt kód alapján, aminek bemondása után lemondhatja a riasztást, ha az tévesen történt meg. Amennyiben Ön igénybe vett kivonulószolgálatot, a riasztás lemondására, 3 perc áll rendelkezésére.

Előfordulhat, hogy valakit kényszerítenek a riasztás lemondására, erre az esetre létezik egy pánikkód. Ennek a jelszónak a bemondása esetén a támadó azt fogja hinni, hogy Ön kikapcsolta a riasztást, de a diszpécser azonnal értesíti a hatóságokat.

Szolgáltatásaink

Szakértőnk visszahívja és segít választani az Ön igényeinek megfelelő szolgáltatásaink közül.


© 2002-2020 ProSec Kft. Minden jog fenntartva!Adószám: 10617308-2-43 · Cégjegyzékszám: 01 09 074494Bankszámlaszám: 117060162-0721275 · IBAN száma: HU30 1170 6016 2072 1275 0000 0000 · SWIFT kód: OTPVHUHB
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Segíthetek?